کفش کوهنوردی؛ معرفی و راهنمای خرید انواع کفش

0

کفش کوهنوردی؛ معرفی و راهنمای خرید انواع کفش

کفش یکی از اولین و مهم‌ترین لوازم کوهنوردی و طبیعت‌گردی است. قطعاً با هر کفشی نمی‌توانیم کوهنوردی و طبیعت‌گردی کنیم؛ یا بهتر بگوییم، با هر کفشی نمی‌توانیم امن و راحت کوهنوردی کنیم. امنیت و راحتی پای ما، یکی از اصول مهم در انتخاب کفش است. اگر این امنیت و راحتی تأمین نشود، موقع کوهنوردی سختی زیادی را تحمل می‌کنیم و احتمال آسیب دیدن ما بالا می‌رود.

کفش‌های کوهنوردی و طبیعت‌گردی انواع مختلفی دارند که هرکدام برای استفادۀ خاصی طراحی و ساخته شده‌اند. کفش کوهنوردی با کفش طبیعت‌گردی فرق می‌کند. حتی کفشی که در روزهای آفتابی تابستان استفاده می‌شود با کفش زمستانه تفاوت دارد.

انتخاب و خرید کفش شاید کار سختی باشد اما ما سعی کردیم سرنخ‌هایی به شما بدهیم تا این کار برایتان آسان‌تر شود. ویدیویی که در ادامه می‌بینید، اطلاعات خوبی دربارۀ کفش‌های کوهنوردی و طبیعت‌گردی به شما می‌دهد. اطلاعاتی که می‌تواند موقع خرید کفش به شما کمک کند تا نوع و اندازۀ مناسبی را انتخاب کنید.

نویسندگی و اجرا: روح‌الله احمدی
تصویربرداری و تدوین: سینا صدر
کاری از هم‌کوله

حالا با امنیت خاطر بیشتری برای تهیۀ کفش اقدام می‌کنید. به‌زودی اطلاعات دیگری دربارۀ انواع کفش کوهنوردی به شما می‌دهیم اما هر سوالی که در این زمینه برایتان پیش آمد، بپرسید. در قسمت تجهیزات و لوازم می‌توانید ویدیوهای دیگری را دربارۀ سایر تجهیزات کوهنوردی و طبیعت‌گردی مشاهده کنید.

در چرخۀ اطلاعات مفید کمک کنید و ویدیو را با دیگران به اشتراک بگذارید.

از همکاری پایگاه خبری گلونی در انتشار این ویدیو سپاسگزاریم.

صفحۀ اینستاگرام هم‌کوله را دنبال کنید تا بیشتر با هم در ارتباط باشیم.

ویدیوهای ما را می‌توانید در صفحۀ آپارات هم‌کوله هم ببینید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
نظری؟ سوالی؟ حرفی؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.