راهنمای جامع خرید کوله پشتی کوهنوردی

0

راهنمای جامع خرید کوله پشتی کوهنوردی

کوهنوردی، طبیعت‌گردی یا هر فعالیت دیگری که در کوهستان و طبیعت انجام می‌شود به تجهیزات ویژه‌ای نیاز دارد. یکی از این تجهیزات، کوله‌پشتی است که برای جابه‌جایی آب، غذا و سایر تجهیزات استفاده می‌شود؛ پس کوله‌پشتی یکی از مهم‌ترین تجهیزات یک کوهنورد یا طبیعت‌گرد است. این اهمیت در برنامه‌های سنگین‌تر و چندروزه بیشتر به چشم می‌آید. یک کوله‌پشتی نامناسب و غیراستاندارد، علاوه بر اینکه شما را اذیت می‌کند و لذت کوهنوردی و طبیعت‌گردی را از شما می‌گیرد، در طولانی‌مدت به بدن شما آسیب می‌زند. پس کوله‌پشتی شما، علاوه بر اینکه تمام وسایل و لوازم شما را در خود جا می‌دهد، باید کاملاً راحت و قابل اطمینان باشد.

خرید یک کوله‌پشتی استاندارد، راحت و مناسب کار ساده‌ای نیست اما پس از تماشای ویدیوی هم‌کوله، این کار برایتان خیلی ساده‌تر خواهد شد.

این ویدیو، راهنمای جامع خرید کوله پشتی کوهنوردی است و در آن درباره انواع کوله‌پشتی، تناسب، ظرفیت، امکانات و ویژگی‌های کوله‌پشتی مفصل حرف زده‌ایم و نکات خوبی را مطرح کرده‌ایم.

نویسندگی و اجرا: روح‌الله احمدی
تصویربرداری و تدوین: نوید ولی‌زاده
کاری از هم‌کوله و ایران‌بک‌پکینگ

نکتۀ دیگری که باید در خرید کوله‌پشتی به آن دقت کنید، انتخاب یک فروشگاه خوب است. حتماً از فروشنده بخواهید که با توجه به نیاز شما، کوله‌پشتی‌های مناسبی پیشنهاد دهد و ویژگی‌های هر کدام را به شما بگوید.

موضوعات دیگری هم با محوریت کوله‌پشتی داریم. مواردی مثل جمع کردن و چیدمان کوله، تنظیم کوله روی بدن، وزن مجاز کوله‌پشتی و… که در ویدیوهای جداگانه‌ای به آن‌ها می‌پردازیم.

ما را در یوتیوب، آپارات، تلگرام و اینستاگرام هم‌کوله دنبال کنید.

در قسمت تجهیزات و لوازم می‌توانید ویدیوهای دیگری را دربارۀ سایر وسایل کوهنوردی و طبیعت‌گردی تماشا کنید و آگاهانه‌تر خرید کنید.

هم‌کولۀ ما باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
نظری؟ سوالی؟ حرفی؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.